خدایـــــــــــــــــــا . . .
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
خدایـــــــــــــــــــا . . .
ﺧﺪﺍﯾــــــــــــــــــــــــﺎ ...
 
ﮔـــــــــــﺮﯾــــــــــﺴﺘــــﻢ
 
ﺑـــــــــــــــﺮﺍﯼ ﺍﻭ ...
 
ﺍﺯ ﺗـــــــــــــﻪ ﺩﻝ ! ﺍ
 
اﻣــﺎ ...!
 
ﺗــــﻮ هم ﺑــــــــــــــــﺎﻭﺭﻡ نکردی...
 
ﺧــــــــــﺪﺍﯾــــــــﺎ ...
 
کاش به او میگفتی ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤـــــــــــــﺶ ...
 
ﺣﺘـــﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﻓﻘﻂ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﺑود...
 
ﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻪ ﺑﺪ که با او همه چیز خوب بود
 
ﺣﺘـــــﯽ ﺍﮔﺮ ندانسته ﺑﺪﻯ ﮐــــــــﺭﺩ
 
ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﮕﻮ...
 
میگفتی ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤــــــــــــﺶ !...
 
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﭼﻪ ﮔﺬﺷــــــــــــﺖ ..
 
ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ مـن فقط ﺑﺎ ﺍﻭ ﺷﺎﺩﻡ...
 
بگو ﺑـــــــــﻤـــــــــاند!!!
 
بخواه ﺑــــــــــــــــاشد!!!
 
ﮔــﺬﺷﺘـــــــــــﻪﻣﻬــــــــﻢ ﻧﯿـــﺴﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤش خدایا ...
 
خـــــدایا می شنوی اگـر تو بخواهی همه چیز حل می شـود!!!!.
 
همـــــه چیـــــز..
 
بخـواه،...
 
من او را دوسـت دارم می شنوی؟
 
خدایا حرف دلم را میشنوی...
 
از ته دل دارم میگویم...
 
خودت گفته ای که !!!!
 
هر کس خالصانه از ته قلبش چیزی بخواهد..
 
او را پشیمان باز نمیگردانی...
 
خدایا صدایم میآید...
 
خسته ام .....

 



نظرات شما عزیزان:

sandra
ساعت16:42---1 فروردين 1393
علیرضاببینمت میکشمت امدیم یه فال بگیریم یه ساعت الافمون کردی حالا عیبی نداره پسرباحالی هستی
پاسخ: ممنون آبجی امیدوارم بیشتر سر بزنید ب ما


maedeh
ساعت11:49---28 اسفند 1392
سلام داداش علیرضا من مائده ام خیلی قشنگ بوود مرسیییی
پاسخ:ممنون آبجی جون ک اومدی


مهدیه
ساعت9:31---28 اسفند 1392
ووووووووووووب زیبایی داری داداشیه من

ولی به وب من نمیرسهپاسخ:ممنون آبجی جونم وب شما ک عالیههههههههههه منم دیگه وقت نمیکنم ب وبم سر بزنم همش درگیر سایت و چترومم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا